Reklamace a vrácení
Reklamační řád obchodu www.yourperfume.cz
Zákazník nese odpovědnost za používání zboží.
Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci.
Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
kdy prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší
je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny
jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím
je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží
vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci
používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými teplotními vlastnostmi, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny (více informací naleznete v sekci “Často kladené otázky.
poškození v důsledku vyšší moci
Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem na e-mail info@yourparfume.cz k balíčku pak dodat vyplněný formulář.
Reklamované zboží je možné zaslat přes zpětný kod Zásilkovny xxxxx
Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující.
Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat
(a) opravy, nebo
(b) doplnění toho, co chybí
(c) přiměřené slevy z kupní ceny
Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující
(a) odstoupit od kupní smlouvy, anebo
(b) se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny
Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí.
Zboží musí mít původní obal a nesmí být použito.
Vhodně zabalené zboží prosím zašlete spolu s vyplněným formulářem přes Zásilkovnu se zpětným kodem xxx . Zboží odeslané na dobírku nebude převzato. Na vyřízení reklamace a vrácení zboží využíváme zákonnou lhůtu.
Formuláře: