Reklamace a vrácení

Reklamace

Reklamační řád obchodu www.yourperfume.cz

Zákazník nese odpovědnost za používání zboží. 

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci.

 

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

kdy prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší

je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny

jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím

je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží

vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci

používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými teplotními vlastnostmi, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny (více informací naleznete v sekci “Často kladené otázky.

poškození v důsledku vyšší moci

 

Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem na e-mail info@yourparfume.cz k balíčku pak dodat vyplněný formulář.

Reklamované zboží je možné zaslat přes zpětný kod Zásilkovny xxxxx

 

Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující.

Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat

(a) opravy, nebo

(b) doplnění toho, co chybí

(c) přiměřené slevy z kupní ceny

Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující

(a) odstoupit od kupní smlouvy, anebo

(b) se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny

Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

 

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí.

Zboží musí mít původní obal a nesmí být použito.

Vhodně zabalené zboží prosím zašlete spolu s vyplněným formulářem přes Zásilkovnu se zpětným kodem xxx . Zboží odeslané na dobírku nebude převzato. Na vyřízení reklamace a vrácení zboží využíváme zákonnou lhůtu.

Formuláře:

Reklamace

Vrácení zboží